• Skriv ut

Tandvård till fast pris

Du kan få tandvård
till ett fast pris i månaden.

Undersökning

Först får du göra en undersökning
av tänderna.
Du får den behandling som behövs.
Behandlingen betalar du som vanligt.

Avtal

Sedan kan du göra
ett avtal med tandvården.
Du får tandvård till ett fast pris
under tre år framåt.
Om du har bra tänder blir priset lågt.
Om du behöver mycket tandvård
blir priset högt.

Nytt avtal efter tre år

Efter tre år kan du fortsätta
med ett nytt avtal.
Du får då ett nytt pris.
Om dina tänder blivit bättre
kan priset bli lägre.

Detta ingår

I avtalet ingår bland annat undersökning,
lagning, behandling hos specialist
om det behövs,
bettskena, kronor och broar.

Detta ingår inte

Tandreglering eller tandvård
för att se snygg ut
eller tandvård vid olycksfall
ingår inte i avtalet.

Tillbaka till


TandvårdLättläst





Innehållsansvarig: May Olsson
Uppdaterad av: May Olsson 2011-03-07 11:01