Ringa till vården

Skriv ut sidan

När du ringer till vårdcentralen
eller till en mottagning
kommer du till en telefonsvarare.
Du får göra olika val.

Du får sedan veta tiden
då någon kommer att ringa upp dig.
Om du vill ändra något ska du trycka *.
Annars lägger du bara på luren.

Teletal

När du ringer landstingets växel
kan du välja teletal.
Teletal är en hjälp för dig
som har svårt med tal, röst eller språk.

Telefon till landstingets växel: 0470 58 80 00

Tillbaka till

Lättläst


 




Uppdaterad av: May Olsson, 2011-04-04 10:59

©Landstinget Kronoberg, 351 88 Växjö, vx 0470-58 80 00, e-post: landstinget@ltkronoberg.se 
Ansvarig utgivare: Ingrid Persson | Om webbplatsen | Synpunkter på webbplatsen

Ändrad adress

[ x ]

Sidan du försökte nå har ändrat adress. Du kommer att flyttas till rätt sida när du stänger rutan (klicka på krysset uppe till höger).

Informera ansvarig för länken som du använde att uppdatera till den nya adressen för att undvika informationsrutan.

 

/templates/LTKPageWithPicture____39311.aspx