• Skriv ut

Lättläst

 

Välkommen till Landstinget Kronobergs
lättlästa sidor

Här kan du läsa om sådant
som är bra att veta om du blir sjuk
eller behöver hjälp från landstinget.

Till vänster på sidan hittar du olika ämnen
som du kan läsa om.

Till höger på sidan finns länkar till sidor
med mer information.
Sidorna öppnas i nya fönster.

Större text

Vill du ha större text kan du
klicka på A Anpassa högst upp på sidan.
Välj Stor text. Klicka på Ok.
Klicka sedan på Lättläst högst upp på sidan igen.

Information för alla

Vi i Landstinget Kronoberg vill att du
som bor i Kronobergs län
ska få information
på det sätt som passar dig bäst.
Läs mer om det här:

Riktlinjer för tillgänglig information

Läs Guide till säker vård på lättläst 





Innehållsansvarig: May Olsson
Uppdaterad av: May Olsson 2012-09-17 09:02